czwartek, lipca 19, 2018

Stosik na lato 2018


Deszczowa pogoda drastycznie przypomniała o zbliżającej się jesieni, co sprawiło, iż udało mi się zebrać kilka książek z którymi spędzę najbliższe tygodnie. Poniżej słów kilka o tych publikacjach. Dajcie znać, czy czytaliście już któryś z tytułów? Jakie są Wasze opinie?



1. Nadia Hamid - Jarzmo przeszłości - jestem już po lekturze tej książki, a recenzję możecie znaleźć TUTAJ.
2. Gabriela Gargaś - Wybacz mi - o twórczości tej autorki czytałam dużo na zaprzyjaźnionych blogach. W dużej mierze były to same superlatywy, tak więc postanowiłam osobiście wyrobić sobie opinię o warsztacie literackim tej pani.
3. Bartłomiej Świderski - Szklane żądło - o tej publikacji czytałam zarówno pozytywne jak i negatywne opinie. Jest to debiut literacki autora, a takowym lubię dawać szansę.
4. Małgorzata Rogala - Zastrzyk śmierci - każdą książkę tej autorki biorę w ciemno. Jestem już po lekturze dwóch poprzednich części tej serii i za każdym razem byłam zachwycona.
5. Wojciech Chmielarz - Żmijowisko - no cóż, to chyba mój największy must have ostatniego czasu. Przeczytałam tyle pozytywnych opinii na temat tego tytułu jak i innych pana Wojciecha, iż postanowiłam nadrobić zaległości. Pisałam już wcześniej na IG, iż zdecydowałam się na zakup tejże książki, pomimo tego, iż zakupy książkowe zdarzają mi się niezwykle rzadko.

5 komentarzy:

  1. Nowego Chmielarza muszę koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wybieram stosik na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same interesująca mnie tytuły. 😊 Życzę miłej lektury. Pozdrawiam serdecznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. To "Żmijowisko" ciekawi mnie najbardziej - bo kupiłam Bratu na prezent urodzinowy i jestem sama ciekawa (muszę od niego pożyczyć teraz:P)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger