13 kwi 2014

Magazyn Employer Branding

Odkąd pamiętam, książki zawsze były obecne w moim życiu. Pomiędzy książkami przeplatały się różnego rodzaju magazyny, czasopisma, czy prenumeraty. Aktualnie moim sercem zawładnął stosunkowo młody kwartalnik, którego recenzje na próżno można szukać w blogosferze. Dlatego też dzisiaj chciałabym Wam przedstawić i krótko opisać Magazyn Employer Branding. 

Poświęcony jest on w całości tematyce budowania wizerunku pracodawcy. Znajdziecie tam wiele artykułów, wywiadów czy case study z Polski jak i z zagranicy. Każdy egzemplarz składa się z pięciu działów:
  • wiadomości
  • eb według...
  • poradnik
  • case studies
  • z wizytą u...
Pierwszy numer ukazał się latem zeszłego roku i od razu zaskoczył mnie wysoką jakością opublikowanych tekstów. Niedawno ukazał się czwarty numer magazynu - przeczytałam go od deski do deski, zarwałam cały wieczór, ale było warto i już czekam na kolejny!

Jakie informacje mogą Was zachęcić do poświęcenia wieczoru na przestudiowanie kwartalnika? Czego możecie się dowiedzieć z owego magazynu?
  • jak firmy przeprowadzają nietypowe akcje rekrutacyjne
  • co należy robić, aby wyróżniać się na rynku spośród innych firm
  • jakie są metody docierania do studentów oraz absolwentów z kampanią rekrutacyjną
  • jak wyglądają biura firm
  • jakie media społecznościowe wykorzystywać do budowania marki pracodawcy
Wydawcą kwartalnika jest MJCC - agencja specjalizująca się w employer brandingu. Kwartalnik można pobrać TUTAJ


 A Wy jakie swoje ulubione czasopisma na które czekacie z niecierpliwością?

9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym magazynie. Dobrze wiedzieć, że istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak na prawdę magazyn znany jest tylko w wąskim kręgu (przynajmniej takie mam wrażenie). Oczywiście, zawsze warto dzielić się informacjami o swoich hobby :)

      Usuń
  2. Kiedyś zdarzało mi się sięgać po różne czasopisma. Babskie, typu "Zwierciadło", czasem jakieś z tematyką rękodzielniczą, książkową, filmową lub podróżniczą, ale teraz nie kupuję nic, chyba, że znajdę gdzieś informację o naprawdę ciekawym tytule. Wolę książki, a artykuły czytam głównie w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, kiedyś kiedy jeszcze nie było internetu magazyny czytało się w wersji tradycyjnej. Aktualnie wyparły je wydania elektroniczne, które są równie dobre.

      Usuń
    2. Ann: co prawda o rękodziele i podróżach nie piszemy, ale mamy i coś dla Ciebie - zajrzyj do ostatniego numeru, zobaczysz kawałek trivago od środka :) http://mjcc.pl/magazyn04/#p=18

      Usuń
  3. Karolina: dziękujemy za polecenie :) I obiecuję, że zrobimy wszystko, żeby kolejne numery były równie dobrym powodem, żeby sobie zarwać wieczór lub dwa. PS. jeśli chodzi o zasięg - rzeczywiście, skupiamy się na tym, żeby dotrzeć do HR-owców specjalizujących się w employer brandingu, więc kręgu odbiorców szerokim nazwać zdecydowanie nie można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto polecać to co dobre :)
      Co do jakości kolejnych numerów to nie wątpię aby tutaj coś się zmieniło - każdy numer jest na wysokim poziomie i na prawdę widać ilość pracy włożonej w napisanie i dopracowanie każdego artykułu :)

      Usuń
    2. Przekażę całej ekipie :)

      Usuń
  4. prasę uwielbiam nie mniej niż książki, dlatego na Emplyer'a też chętnie spojrzę. sama czytuję raczej lekkie magazyny: Pani, Harpers, Wysokie Obcasy.

    OdpowiedzUsuń