środa, sierpnia 13, 2014

Agnieszka Maciąg - "Smak szczęścia"



Autor: Agnieszka Maciąg
Tytuł: "Smak szczęścia"
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 296


Kilka dni temu zaprezentowałam tutaj moją opinię o książce Agnieszki Maciąg - "Smak życia", która zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Bardzo się ucieszyłam kiedy koleżanka zaproponowała mi wypożyczenie kolejnej książki autorki. Wiedziałam już wtedy, że lektura długo nie będzie musiała czekać na zapoznanie się z nią. 

Autorka lektury dzieli się z Czytelnikami swoimi sekretami na lepsze życie w zgodzie z naturą. Znajdziemy tutaj wiele cennych informacji dotyczących diety, zdrowego odżywania, mody, walki ze stresem oraz pielęgnacji ciała. Pani Agnieszka włożyła w tekst całe serce co widać w każdym zdaniu, wykorzystując swoje doświadczenie w danym temacie. Oczywiście nie byłabym sobą, aby od razu nie wypróbować jakiegoś przepisu autorki. Co najważniejsze - książka przekonała mnie do włączenia do swojego jedzenia płatków owsianych. Nie mogłam przejść obojętnie wobec tylu pozytywnych informacji na ich temat i powoli zaczynam zajadać się nimi ze smakiem.

"Smak życia" to typowa książka kucharska. Po tejże książce spodziewałam się tego samego. Nie ukrywam, że miałam małe opory związane z powielaniem się informacji, przepisów. Faktycznie - kilka tematów się powtórzyło, jednakże nie wpłynęło to na mój sposób odbioru i ocenę egzemplarza.

Już na pierwszy rzut oka do zapoznania się z książką zachęca okładka, która przedstawia autorkę książki w dość naturalnej pozycji na łonie natury. Dodatkowo jakość wydania książki mile mnie zaskoczyła. Nie ukrywam, iż nie często mam okazję czytać egzemplarz doprecyzowany pod każdym kątem. Czytanie takiej książki to czysta przyjemność.

Lektura wprowadziła pozytywne zmiany w moim życiu i z każdym kolejnym dniem pragnę wprowadzać kolejne. Mam nadzieję, że za pewien czas ponownie wrócę do książki, większość porad będę już stosowała w codziennym życiu.

2 komentarze:

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger