Od premiery kolejnego wydania magazynu Employer Branding minęło już kilka tygodni, jednakże dopiero barowa pogoda jaka obecnie zagościła w naszym kraju przypomniała mi o tym, że warto włączyć prywatnego laptopa i napisać słów kilka o tym, co słychać w kolejnym wydaniu kwartalnika.
Pierwsze wrażenie jak zwykle pozytywne. Na pierwszy rzut oka widać, że kompozycja każdej strony jest przemyślana i dopracowana, tak aby z wartościowym tekstem i stonowaną grafiką stworzyć spójną całość. Bardzo cieszy mnie to, że jest to już 8 wydanie czasopisma, a wydawca stale trzyma się określonego szablonu. Otwierając kolejne wydanie wiem czego mogę się spodziewać - ładu i porządku co wzmacnia moje poczucie bezpieczeństwa :) Jak zwykle na pierwszych stronach otrzymujemy porcję nowinek z branży. Kolejno przechodzimy do pogłębionego wywiadu na temat employer brandingu z wybraną firmą. Następnie na czytelnika czeka kilka treściwych poradników, aby po tym przejść do case study - czyli porcja wywiadów z przedstawicielami różnych film. Tradycyjnie na koniec odwiedzamy wybraną firmę.
Tradycyjnie pragnę wyróżnić kilka tekstów, które szczególnie przypadły mi do gustu:
- Poradnik Anny Miotk - dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Dotyczy on mierzenia efektów budowania marki pracodawcy. Tekst nie łatwy, ale poruszający szalenie ważne i trudne zagadnienie.
- Tekst Edyty Sander opisujący jak krok po kroku zorganizować dni otwarte w firmie.
- Opis nietypowego wydarzenia, które zostało zorganizowane przez firmę Goyello Escape Rooms w celu pozyskania nowych pracowników do zespołu IT.
- Ciekawe podejście do wewnętrznych targów pracy opisuje Anna Molenda - Employer Branding Expert w UBS.
Na koniec chciałam jeszcze raz serdecznie podziękować firmie MJCC za paczkę gadżetów.
Pierwszy raz o tym magazynie słyszę :)
OdpowiedzUsuńFenko, lepiej później niż wcale :) Zapraszamy do lektury :)
OdpowiedzUsuńCiekawy magazyn. Jeśli będę miała okazję to na pewno do niego zajrzę.
OdpowiedzUsuńOkazja jest zawsze! Magazyn jest dostępny w każdej chwili i zupełnie za darmo :)
OdpowiedzUsuń