Kilka dni temu doczytałam ostatni artykuł magazynu Employer Branding. Na bieżąco staram się Wam przedstawiać szybkie opinie dotyczące każdego wydania, jak i krótko opisać najciekawsze artykuły. Nie ukrywam, iż tym razem w kwartalniku nie znalazłam tekstów, które szczególnie by mnie zainspirowały, jednak nie każdy numer musi dostosować się do moich zainteresowań czy pasji. Nie mniej jednak, magazyn jak zwykle jest dopracowany, przejrzysty oraz pozbawiony jakichkolwiek potknięć. Najciekawsze teksty z mojego punktu widzenia w numerze 10 to:
- poradnik eksperta w obszarze employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego - Adriana Juchimiuka na temat strategii EB która określa kierunki działania, wyznacza sposoby i cele ich osiągnięcia, a także podsumowuje wcześniejsze aktywności i diagnozuje stan bieżący. Dowiecie się, jak ważną rolę spełnia otwartość na feedback oraz dlaczego współpraca z zewnętrznymi konsultantami możne być trudna.
- jak wykorzystać social media w budowaniu wizerunku pracodawcy?
- programy polecania pracowników - poradnik Anety Tur, gdzie znajdziecie odpowiedzi na następujące pytania: na czym polega taki program? jak się do niego przygotować i wykreować go? jakie powinny być zasady programu? komu przynosi korzyści?
- jaką rolę spełnia Instagram w działaniach employer brandingowych opowiada Robert Marczak.
- case study na temat procesu onboardingu, czyli jakie informacje można znaleźć w podręczniku dla nowo zatrudnionego pracownika.
- oryginalne pomysły na realizację projektów dotyczących kreowania Grupy Żywiec, min. Akademia Warzenia Piwa, gra strategiczna "Mój Browar" oraz gra wykorzystująca historię browarów.
No to perfect timing, bo jeszcze w tym tygodniu będzie nowy numer :)
OdpowiedzUsuń