środa, listopada 16, 2016

Seria książeczek MÓJ Świat - Samochody, Pojazdy, Na wsi

 
Trzy książeczki z serii "Mój świat" - wydawnictwa Aksjomat trafiły do mojego synka jeszcze przed jego narodzinami. Dostał je w spadku po trzech kuzynach, którzy z takich lektur już wyrośli, a chcieli aby nowy członek rodziny od małego zapoznawał się z życiem na wsi oraz z wszelkiego rodzaju jeżdżącymi maszynami. Jak widać książeczki nie są w idealnym stanie, ale mojemu dziecku to absolutnie nie przeszkadzało. Od samego początku kiedy zaczynałam mu pokazywać te publikacje (ok. 3 miesiąca życia) wykazywał zainteresowanie. Po kilku miesiącach oboje już znamy ich treść na pamięć (a przynajmniej ja).



Egzemplarze książek są wydane na grubych, tekturowych stronach co ułatwia maluszkom chwytanie i oglądanie. Smyki mogą się nimi bawić samodzielnie albo z rodzicami. Obrazki są ładne i kolorowe, a tekst pod nimi jest w formie rymowanki, co przemawia na plus - dziecko jest nimi zainteresowane. Książki są bardzo trwałe, co widać na zdjęciach - w chwili obecnej użytkuje je już czwarty brzdąc i mają się całkiem dobrze. Myślę, że spokojnie będą służyć jeszcze nie jednemu maluchowi w naszej rodzinie.

Ta seria służy nam nie tylko do zabawy, ale również do nauki. Dzięki niej syn zapoznaje się z podstawowym słownictwem, uczy się łączyć pewne fakty (np. pies - buda, cielak - krowa).

3 komentarze:

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger