wtorek, maja 23, 2017

Nowości w biblioteczce Smyka #1


W biblioteczce mojego małego czytelnika na bieżąco przybywają nowe lektury, które bardzo cieszą synka. Pisałam Wam już kiedyś, że chciałabym zaszczepić w dziecku miłość do książek. Dlatego też staram się codziennie, co najmniej kilkanaście minut spędzić wspólnie czas z lekturami. Goście synka często przychodzą do niego w odwiedziny z książką - prezentem. Tak więc większość poniższych publikacji to dary od rodziny. Pozostałe wydania to egzemplarz recenzyjny od wydawnictwa, wygrana w konkursie oraz zakup własny.

5 komentarzy:

  1. Warto czytać dziecku choćby i kilka minut, ale często. W ten sposób stworzyłam małego książkoholika, czego i Tobie życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam serię "opowiem ci, mamo" :) moje dziecko też będzie mieć taką książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój nieco ponad roczny synek od dobrych kilku miesięcy ze wszystkich zabawek najczęściej wybiera... książki. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cuda, mały czytelnik rośnie jak nic! :D

    Pozdrawiam i całusy dla Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger