piątek, lutego 02, 2018

Co będę czytać w najbliższych tygodniach? Stosik 1/2018


Pierwsza wizyta w tym roku w miejscowej bibliotece miło mnie zaskoczyła. Wybrałam kilka publikacji, które miałam na swojej liście obowiązkowych do przeczytania. Najbardziej ucieszyłam się z książki Ania, albowiem już od momentu premiery chciałam ją przeczytać. Magdalena Kordel i Małgorzata Rogala i dwie polskie autorki, których warsztat pisarski w końcu będę mogła poznać! Ciągle czytam na Waszych blogach pochlebne opinie i przyszedł czas, abym osobiście zweryfikowała twórczość tych pisarek. Dwie kolejne pozycje książkowe, czyli Wojenna narzeczona oraz I więcej nic nie pamiętam to typowe wojenne powieści. Kiedyś często sięgałam po książki tego rodzaju, dlatego obiecałam sobie, że w tym roku nadrobię z wojennymi historiami.

Czytaliście którąś z poniższych książek?


15 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, dlatego niecierpliwie czekam na recenzję :)Szczególnie na wojenną narzeczoną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej nie czytałam ale lubię książki Magdaleny Kordel. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalena Kordel cieszy się dużą popularnością i uznaniem. Ciekawa jestem czy przypadnie mi do gustu :)

      Usuń
  3. Mam ochotę na "Anię" oraz "Serce z piernika".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszyłam, jak zobaczyłam w bibliotece książkę "Ania".

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa "Wojennej narzeczonej", mam nadzieję że napiszesz coś o niej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych książek. Mam nadzieję, że Tobie przypadną do gustu.
    Serdecznie pozdrawiam i czekam na recenzje.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że będę zadowolona.

      Usuń
  6. Wiesz, że też kiedyś bardzo często sięgałam po literaturę wojenną? Muszę do tego wrócić tym bardziej, że na okładce mojego kalendarza z 2017 roku mam wypisany tytuł: I więcej nic nie pamiętam.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dobra Matka" przeczytana i jestem zachwyconą tą serią :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wojenną narzeczoną" chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Wojenna narzeczona" najbardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe zestawienie książek. Dwie z nich już czytałam, także nie jest najgorzej.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/seryjne-zabojczynie-tori-telefer.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger