środa, lutego 22, 2012

Candy!


Przygodę z blogami rozpoczęłyśmy około 6 lat temu, tak też się poznałyśmy. Dzięki znajomości odkryłyśmy, że mamy ze sobą wiele wspólnego zwłaszcza zamiłowanie do książek. Dopiero zaczynamy przygodę z blogowaniem literackim i mamy nadzieję, że uda nam się dotrzeć i poznać nowe wartościowe i godne polecania blogi a przy okazji nawiązać nowe znajomości z osobami podzielającymi naszą pasję.
Dlatego też chciałyśmy zaprosić wszystkich chętnych do udziału w naszym Candy. W dodatku Candy jest urodzinowe i to podwójne, a nagrody są trzy!

A oto i zasady Candy:
1. Prosimy o zamieszczenie powyższego banerka na blogu (pasek boczny lub notka)
2. Pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci udziału w zabawie oraz wpisanie adresu bloga, jeżeli nie posiadasz bloga prosimy o pozostawienie adresu e-mail - Wśród osób które wyrażą chęć udziału w zabawie wylosujemy pierwszą nagrodę.
3. Zostań obserwatorem bloga - wśród obserwatorów zostanie wylosowana druga nagroda.
4. Dla chętnych, którzy chcą zwiększyć swoje szanse, przygotowałyśmy trzecią możliwość. Mianowicie napiszcie w komentarzu tytuł i autora Waszej ulubionej książki i dlaczego stała się Waszą ulubioną. Tu zostanie wylosowana trzecia nagroda.
5. Zapisy trwają do 31 marca do godziny 23:59.
6. Losowanie odbędzie się 1 kwietnia 2012 roku.
7. Nagrody wysyłamy tylko na terenie Polski.

Pozdrawiamy:
K.Alinki

84 komentarze:

  1. A to ja się piszę ;)
    Bloga już obserwuję, a informacje o konkursie zaraz dam ;)

    http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się jak najbardziej zaciszeewci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, dodałam baner i do obserwujących.
    loli108@wp.pl
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam do notki, jestem obserwatorem. Mail: kubok52@o2.pl blog: http://invisibl3e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, jestem obserwatorką :)
    http://wdomowejbiblioteczce.blogspot.com/

    Moją ulubioną książką jest jak na razie "Sen demona" Serge Brussolo z serii "Peggy Sue i duchy". Za co ją cenię? Jest świetnie napisana: świat wykreowany przez autora jest naprawdę niesamowity. Ta książka nieźle wciąga i to chyba dzięki niej polubiłam gatunek fantasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i jestem obserwatorką :)
    Mój adres bloga: http://marcepankowy-swiat-ksiazek.blogspot.com/
    Dodatkowo podaję adres e-mail: karolka1999@interia.pl

    Gdybym miała wybrać swoją ulubioną książkę, na pierwszym miejscu znalazłaby się cała seria Rafała Kosika "Felix, Net i Nika". Za co? Za niezwykle barwnych bohaterów, interesującą i zawiłą akcję, oraz oczywiście za ogromną dawkę humoru serwowanego na każdej stronie. Ileż to razy szczerzyłam się jak głupia do sera czytając o perypetiach warszawskich gimnazjalistów? Ogółem nie przepadam za gatunkiem Science Fiction, ale dzięki panu Kosikowi zaczynam otwierać podwoje moich półek dla tego typu powieści.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałabym dodać, baner został umieszczony w zakładce 'Konkursy'.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się;) e-mail: ania.masajada@onet.pl
    blog: mojerecenzjeksiazek.blogspot.com

    jestem obserwatorem, a banner umieszczam w zakładce "Konkursy i wygrywajki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:)
    A książka godna polecenia? Hmmm... Anna Janko, Dziewczyna z zapałkami. Pisana prozą, opowiada o codzienności w małżeństwie, nienajszczęśliwszym nota bene.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i jestem również obserwatorem ;D
    adres bloga: http://mylittlelibrary-gumciobook.blogspot.com/
    adres e-mail: gabrysialapinska@onet.pl
    Umieściłam baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, zgłaszam się :)
    Moja ulubiona książka to Dzieci z Bulerbyn, dlaczego akurat ta?Nie wiem zachwycała mnie jak byłam dzieckiem i do tej pory przeczytałam ją kilkanascie razy ;)
    Z bardziej "dorosłych" to uwielbiam wszystkie książki Steva Berrego, taka historical fiction, połączona z super skonstruowaną akcją trzymającą w napięciu do ostatnich stron. Gorąco polecam.
    Pozdrawiam Joanna
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też się zgłaszam. Banerek zaraz wrzucę. Ulubiona książka? Sporo tego, nie wiem na co się zdecydować, więc będzie duży rozrzut: Świat Edeny/ Moebius, Wieczna Wojna / Joe Haldeman i Marvano, Zawód wiedźma/ Olga Gromyko, Straż, straż / Terry Prattchet, Gra o tron / G.R.R. Martin, Tajemniczy opiekun / Jean Webster, Fioletowa krowa / S. Barańczak, Morderstwo w Orient Expressie / Agatha Christie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Obserwuję i info o konkursie również umieszczam ;)
    shadow-sol@wp.pl
    mój blog to http://sol-shadowhunter.blogspot.com/ chętnie zapraszam :)

    Ulubiona książka... kurcze.. nie mogę się zdecydować seria Jeanine Frost o Nocnej Łowczyni ;) uśmiałam się przy niej i wzruszyłam nie raz. Może właśnie dlatego ulubiona. Jeszcze bym dodała Dary Anioła Cassandry Clare. Obie serie zajęły sobie miejsce w moim serduchu i poprawiały mi humor, kiedy nie był najlepszy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje bloga.
    Dodaje banner w pasku bocznym.
    Moją ulubioną książką jest "Przeminęło z wiatrem". Uwielbiam kreacje głównych bohaterów. Reth Butler jest amantem wszech czasów, a z postacią Scarlett odrobinę się utożsamiam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ;)

    Blog: twoja-poczytajka.blogspot.com

    A informacje już dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)

    x.miqa.x@hotmail.com
    http://miqaisonfire.wordpress.com
    Banerek dodany w panelu bocznym bloga.

    Obserwuję jako: Miqa

    Moją ulubioną książką jest "Fight Club" Chucka Palahniuka. Odkąd 4 lata temu powiedział mi o niej dobry kolega stała się wręcz moją małą "biblią". Nie pożyczam jej nikomu i czytam ją przynajmniej raz do roku odkrywając ją na nowo. Jestem również pod wrażeniem filmu, który powstał na jej podstawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się .:D Banner dodany. Moją ulubioną książką jest "Siostrzyca". Kocham ją za groteskowy język i atmosferę horroru oraz za to, że główna bohaterka czyta E.A Poe:D

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się do zabawy:)

    ja jakiś czas temu przeczytałam "Dziewczynę o szklanych stopach" A. Shaw. Do dziś żadna książka nie wydała mi się taka magiczna.
    polecam, lektura krótka ale bardzo przyjemna!

    banerek w zakładce "candy candy"

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się elzbieta2_1979@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się http://czytam-recenzuje.blogspot.com/ e- mail : sally@amorki.pl baner juz dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się do konkursu :)
    Agniecha
    blog: http://ksiazki-wedlug-agniechy.blogspot.com
    obserwuję, dodałam do blogrolla, dodałam baner w tabeli bocznej.

    Ostatnio moją ulubioną książką stała się "Brzydula. Historia niekochanej" autorstwa Constance Briscoe. Dlaczego? Jest to jedna z niewielu książek, która potrafiła mną wstrząsnąć. Nie tylko prezentuje okrucieństwo w jednej z jamajskich rodzin, ale też i ciężką drogę poprzez tyranię do osiągnięcia swoich marzeń.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i obserwuję i baner wklejam w pasek boczny bloga http://aleksandrowemysli.blogspot.com/

    Zapraszam również na mój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    baner w pasku bocznym po lewej stronie
    http://ksiazki-sardegny.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się oczywiście.
    Banerek dodałam w pasku bocznym.
    Oprócz tego obserwuję.
    Mój blog: http://hrod-beraht.blogspot.com/

    Moją ulubioną książką jest "Giaur" G.G. Byrona. Może wydawać się to dziwne. W końcu to poemat, w dodatku naprawdę trudny do zrozumienia. A mimo to poleciłabym go każdemu, kto szanuje książki. Dlaczego? Bo Byron w niezwykły sposób przedstawia kulturę wschodu, używa słów, które wprost rozpływają się jak cukierek. Nie są przesłodzone, co to, to nie, ale są piękne. Opisy, różnego rodzaju porównania, sama historia są niczym tęcza po deszczu. Zachwycające.
    Ja po tę książkę sięgnęłam, bo musiałam. Wymagała tego ode mnie polonistka, musiałam zrozumieć treść i przekazać ją całej klasie. Nie żałuję. Ze szczerym sercem mogłam polecić książkę klasie, ze szczerym sercem polecam ją Wam.
    PS. Jeżeli przeraża Was myśl, że to poemat, to zdradzę, że nie przekracza 100 stron i czyta się go jedno popołudnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się i obserwuję :)
    banerek wstawiony
    pesymistka13.blogspot.com

    Moja ulubiona książka to "Poczwarka" Doroty Terakowskiej. Bardzo przejmująca i wywołująca mnóstwo emocji. Temat zespołu Downa jest w jakiś sposób obecny w mojej rodzinie więc tym bardziej czytając o tym odbierałam to dość osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się
    ola2998@wp.pl
    Moją ulubioną książką są "Porzuceni" Meg Cabot. Książka jest fascynująca. Zahipnotyzowała mnie swoimi szarymi jak opiłki stali oczami. Są nieoczekiwane zdarzenia, a nawet intrygi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako disincentive.
    Pasek boczny: http://disincentive.blogspot.com/

    Ulubiona książka: Rozbitek Chucka Palahniuka.

    Dlaczego? Palahniuka da się kochać lub... Kochać. Ma tak charakterystyczny styl pisania, nie koloryzuje uczuć, potrafi beznamiętnie opowiadać o całym źle, które człowiek ma w sobie - i nie est to ani trochę sztuczne. Do tego z jego książek można dowiedzieć się wielu dziwnych rzeczy - z Rozbitka od stu sposobów na usunięcie plam z krwi z prawie wszystkich powierzchni aż do tego, jak ugotować Homara. Magia, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chętnie wezmę udział w wszystkich trzech :)

    1. Baner już na blogu: Ksiazki-patiopei.blogspot.com w zakładce konkursy :)
    2. Jestem w obserwatorach pod nickiem Patiopea i zdjęcie mam takie same co tu :D
    3. Bardzo podoba mi się książka Gwen Hayes "Strąceni" :)
    Wybrałam właśnie tą ksiązkę ponieważ jest inne od reszty. Tutaj spotykamy się z pół-człowiekiem, pół-damonem który zakochuje się w śmiertelniczce, głównej bohaterce. Dziewczyna w pełni odwzajemnia swoje uczucia i w książce naprawdę widać co miłość może zrobić z człowiekiem. Jak będziemy w stanie się poświęcić dla osoby którą kochamy, to właśnie dlatego wybrałam właśnie tą książkę.

    Tak na wszelki wypadek jeszcze e-mail: Patiopea@interia.pl


    Pozdrawiam,
    Patiopea ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje bloga.Zgłaszam się do konkursu.Jestem nowy . Zapraszam na mój blog o nazwie
    http://tamgdzieczekabliski.blogspot.com
    znajdziesz tam wiele ciekawych eyczy o moich przygodach

    OdpowiedzUsuń
  31. Je też chcę a książek lubię co nie miara. Zajrzyj na bloga :
    http://tamgdzienieczekanikt.blogspot.com/ to zobaczysz jakie. Jakby co napiszę jeszcze u ciebie pod postem.
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com
    mail kochamsztuke@wp.pl
    obserwuje (jako OliwkaEwka)

    moją ukochaną książką jest "Ostatnia piosenka" Nikolasa Sparksa. A dlatego, że opowiada o naszym życiu także, o problemach nastolatek, rodzinie, a przede wszystkim prawdziwej miłości! <3
    chwyta za serce i można nad nia płakać. Ronnie ma 17 lat i jedzie na wakacje do ojca, którego nienawidzi. Dzięki muzyce zblizają się do siebie, a Ronni dzięki poznanej miłości wraca na dobrą ścieżkę życia. Jej ukochany pomoże jej też, gdy jej ojciec bedzie umierał na raka... :( takie streszczenie, polecam gorąco, wzruszająca i piekna ksiażka. Pozwala docenić jak cenne jest nasze życie i że bliscy nam ludzie odchodzą... trzeba żyć tak, by nigdy nie żałować tego, co się zrobiło, bo jutro jest niepewne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką przyjemnością się zgłaszam :)
    Obserwuję :)
    A moja ulubiona książka to "Kamienie na szaniec" gdyż zawsze napaja mnie o dziwo pozytywnym nastrojem :) Również po jej przeczytaniu odzyskuję wiarę w Polskę.

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się i obserwuję:) zapraszam na moje Candy
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się i obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Banerek dodany, obserwuję i zgłaszam się oczywiście.

    Moją ulubioną książką są zdecydowanie "Igrzyska śmierci" uwielbiam je za wspaniałą główną bohaterkę, za genialnie opisane okrucieństwo i oczywiście za sam niesamowity pomysł.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i obserwuję jako RobertSolski
    bannerek zaraz zamieszczę ;)
    Moja ulubiona książka to 'Igrzyska śmierci'. Za co? Za to, że Collins podjęła w całej trylogii ważne tematy, np. okrucieństwo ludzkie. Moim zdaniem ludzie powinni z takimi rzeczami być zapoznani. Ponadto w pierwszej części mamy genialnie opisane igrzyska z niesamowitym klimatem, który towarzyszy nam przez całą książkę. Również bohaterowie są niesamowici - na pewno zapadną wam w pamięć i wzbudzą waszą sympatię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zgłaszam się :) marta6792.blogspot.com
      Obserwuję jako Soulmate. Polecam: Z deszczu pod rynnę - Kerstin Gier. Naprawdę warto :) Można pękać ze śmiechu :)

      Warunki wszystkie spełniam, chyba :) Przepraszam, że odpowiadam pod czyimś komentarzem - ostatnio nie działa mi to pole tekstowe i tylko tak mogę się wypowiedzieć.

      Usuń
  38. Zgłaszam się i obserwuję jako Ania, bannerek już mieszka u mnie na blogu. Moją ulubioną książką jest Marina Carlosa Ruiza Zafona, uwielbiam styl tego autora, a ta książka ma w sobie duży ładunek emocji. Historia Oscara i Mariny chwyciła mnie jakiś czas temu za serce i nie chce puścić :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej! Bardzo ciekawy blog i fajny pomysł z konkursem. Oczywiście zgłaszam się! Mój blog to apanko.blogspot.com

    Jedną z moich ulubionych książek jest "Kwiat pustyni" autorstwa Waris Dirie. Bardzo podoba mi się styl pisania autorki, a opisana historia może być ciekawą lekcją życia dla osób które nie wierzą w siebie. Może to głupie, że porównuję wiarę w siebie z historią obrzezanej dziewczynki, ale w książce naprawdę świetnie pokazano jak wiele można osiągną dzięki wierze we własne umiejętności. Szczerze polecam. Ja czytam właśnie część drugą.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się, bloga obserwuję, a banerek zamieściłam w zakładce konkursy :)
    http://ruczek.blogspot.com/

    Ciężko mi podać jedną ulubioną książkę, ale skoro muszę wybrać, to ostatnio będzie to seria "Protektorat parasola" (więc i tak nie jedna pozycja :P). Uwielbiam w niej bohaterkę, która jest bardzo niezwykłą kobietą, wiktoriańskie "klimaty" i dodatki w postaci istot nadprzyrodzonych, jak np. wampiry i wilkołaki :) Do tego dorzućmy przygody i wątek romantyczny i mamy miks elementów, które m.in. przyciągają mnie do książek ;)
    I na razie jestem pod wielkim wrażeniem książek z tej serii, zatem mogę powiedzieć, że na tę chwilę są one moimi ulubionymi :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ruczek

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę szczęścia i spełnienia marzeń,
    a także wiele chwil spędzonych przy książce :)

    Dziewczyny,
    trudno jest wskazać ulubioną książkę, zwłszacza gdy lubi się różne gatunki, wymienię Wam za to tytuły książek, które zapadły mi w pamięć mimo, że czytałam je ponad 8 lat temu!
    - Anioły powodzi - trzymająca w napięciu, mało znana książka,
    - Jaskinia filozofów, (nienawidzę filozofi, miałam z niej powtórkę na studiach, ale nie sugerujcie się tytułem - książka dzieje się w czasach starożytnych filozofów, ale jest genialna!)
    - Nie mów nikomu - ulubiony tytuł z książek Harlana Cobena,
    - Ulica Rajskich Dziewic - saga o egipskiej rodzinie, super
    - Jedenaście godzin - ciężka książka o porwanej, ciężarnej kobiecie.

    Zapraszam na dwa moje blogi książkowe:
    www.biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com (tu banerek)
    www.biblioteczkadzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się. Bannerek dodałam, obserwuję
    www.potrafisz-czytaj.blogspot.com

    Moją JEDNĄ z ulubionych serii jest "Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów". Dlaczego wybrałam by napisać akurat o tej? Bo pamiętam, że czytając tę serię towarzyszyło mi dużo sprzecznych emocji. Czasami śmiałam się przez łzy wzruszenia. Druga część za to powaliła mnie na łopatki, przez wiele dni po skończeniu nie potrafiłam sięgnąć po inną powieść, chodziłam po domu struta i żałowałam, że nie mam przy sobie części trzeciej. Trzecia i czwarta już mnie tak nie zachwyciły, jednak finał pewnej sytuacji rozbroił mnie, był taki jaki lubię, dramatyczny, ale z nadzieją na 'lepsze jutro'. Chociaż jest to dla niektórych banalna młodzieżówka, mam z nią wiele wspomnieć, a i język Ann Brashares mnie urzekł, więc tak to zdecydowanie MOJA PIERWSZA ulubiona seria.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się do konkursu. Bloga już obserwuję, a baner pojawi się za chwilę w zakładce konkursy :)
    http://kacikzksiazka.blogspot.com/

    Wybór jednej ulubionej książki jest niesamowicie trudny. Uwielbiam cykl Pieśni Lodu i Ognia George'a R.R.Martina za wykreowanie wspaniałego świata pełnego ludzkich namiętności, ale okraszonego subtelną dawką magii i fantastyki. Jestem też wielką fanką opowiadań o Jakubie Wędrowyczu Andrzeja Pilipiuka za absurdalny humor, który przebija z każdej niemalże strony.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja się zgłaszam, a że instytucji zwanej blogiem nie prowadzę, wpisuję swojego maila - emaoleo@gmail.com , obserwuję bloga i... opowiadam o swojej ulubionej książce.
    Natrafiłam na nią jakieś dwa, trzy lata temu w znanej sieci księgarń. Była w przecenie. Kosztowała chyba 1,50 zł, jeśli się nie mylę. Kupiłam ją, bo czytać od zawsze lubiłam, a ona akurat wydała mi się całkiem przystępnie napisana. To, że był to zbiór opowiadań, że miał on ciekawy tytuł i sprzedawany był za śmiesznie niską cenę sprawiło, że zdobyłam książeczkę, która jeszcze długo będzie do mnie wołać z pamięci.
    Przyznam, że przeczytałam ją jeszcze tego samego dnia, co kupiłam. Choć nie, przeczytałam to złe słowo... Pochłonęłam. A później jeszcze raz, i jeszcze dwa razy, czytałam każde z opowiadań osobno...
    Z całą pewnością nad nimi nie płakałam. Za to śmiałam się, i dużo, dużo się zastanawiałam... Autor dotyka (zarówno bezpośrednio, jak i pośrednio) tematów, nad którymi chyba każdy z nas zastanawiał się w dzieciństwie, a może i zastanawia się do teraz, tworzy powiązania rzeczy, które są w swojej naiwności tak proste i skomplikowane zarazem, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Zadaje pytania, na które odpowiedzi nie ma i nie będzie, a równocześnie udziela odpowiedzi, które zarówno zaskakują, jak i... nie zaskakują. Kunszt, z jakim zostały ujęte ludzkie myśli, dociekania i małe szaleństwa, do dzisiaj mnie zachwyca.
    Przyznam, że za zwerbalizowanie wielu moich myśli najchętniej dałabym panu Bichselowi Nobla. Z siedmiu zamieszczonych w "Dziecinnych historiach" opowiadań najbardziej przypadło mi do gustu drugie - "Stół to stół". Z tego co widzę w księgarniach internetowych, w Polsce najczęstsza książka tego autora to "Człowiek o dobrej pamięci i inne opowiadania w stylu zen", jest tam zamieszczonych większość opowiadań z "Dziecinnych historii", więc jeśli komuś zrobiłam smaczka, to polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja oczywiście się zgłaszam:
    wwww.ksiazkatoniewiasta.blogspot.com

    Bloga obserwuję, a banner podlinkowany do tego postu na głównej ;)

    A najlepsza książka?
    Hmm, kilka jest takich, a niewątpliwie jedną z nich jest "Złodziejka książek" - Markus Zusak. A dlaczego?
    Cóż, jest to nie tylko książka o małej dziewczynce, którą los skazał na trudne dzieciństwo, ale też wielki pokaz ludzkich uczuć i zachowań. Niewątpliwym jest, że społeczeństwo w XX wieku różniło się od dzisiejszego, jednak nadal zaskakuje mnie mentalność tych ludzi. A poza tym - tłem książki jest II wojna światowa, która przyciąga moją uwagę.

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również się zapisuję :)
    Bloga obserwuję :)
    Adres bloga http://kochamyczytac.blogspot.com/
    Banerek dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie się zgłoszę i jestem również obserwatorką bloga :o)

    moj blog: http://tylkojaiksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się do Candy. Dodałam banerek na blogu i Waszego bloga do obserwowanych ;) Mój blog to: http://essenality.blogspot.com

    Jeśli miałabym wybrać moją ulubioną książkę to była by to Jennifer Brown "Nienawiść". Książka ta mnie od samego początku bardzo wciągła. Było wyrażanych w niej tyle emocji, że sama się w to wczułam. Płakałam przy niej jak małe dziecko. Jest to ulubiona lekturka też dlatego, że miała w sobie głębię. Nie tylko akcje, ale też były w niej poruszane bardzo ważne wątki codzienności. Dlatego też bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się! Banner dodany na moim blogu, blog do obserwowanych również. Adres mojego bloga: http://bucherwelt.blogspot.com/

    Moją ukochaną książką( i serią) od lat są Igrzyska Śmierci. Nie ważne ile potem książek czytałam, to jest mój zdecydowany faworyt. Za świetną narrację, bohaterów i za to co się dzieje. Książka w niesamowity sposób pokazuje to z czym stykamy się na co dzień. Zwraca uwagę na sprawy, które normalnie wolimy przeoczyć.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :D kaska.alchemik@wp.pl
    Moją ukochana książką jest "Harry Potter i kamień filozoficzny". Mam do tej książki ogromny sentyment bo to ona wprowadziła mnie w świat książek :D A pa za tym jak tu nie lubić chłopca o zwyczajnych problemach w niezwykłym świecie :D
    Wszystkie trzy warunki spełniam. Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również dołączam do konkursu: http://smallaquarium.blogspot.com/

    Jeśli chodzi o ulubioną książkę, to nie mam jednej, jest ich spooooro. Na pewno do ulubionych mogę zaliczyć serię o Mayron Bolitare Harlana Cobena, książki napisane są prostym językiem, czyta się je jednym tchem. Ostatnio z pasją pochłaniam również skandynawskich pisarzy, króluje oczywiście Larsson z trylogią Millenium i Edwardson z serią o detektywie Winterze. Dlaczego akurat one? Chyba dlatego że kocham kryminały, zajmują sporą część mojej biblioteczki, bez nich moje zbiory byłyby jakby niekompletne:-)

    OdpowiedzUsuń
  53. chętnie wezmę udział. kocham ksiażki
    www.migdalki4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!
    Obserwatorką właśnie zostałam i bannerek na blogu za chwilę umieszczę :3
    http://rainbow-feathers.blogspot.com/

    Moją ulubioną książką jest "Nostalgia Anioła" Alice Sebold. Jest to jedna z niewielu książek, które wstrząsnęły mną do głębi. Czytając "Nostalgię..." płakałam jak małe dziecko, czasami uśmiechałam się przez łzy... Po prostu niesamowita i wstrząsająca książka, a zaczyna się od słów" "Nazywałam się Salmon, łosoś, jak ta ryba; na imię miałam Susie. Kiedy zostałam zamordowana szóstego grudnia tysiąć dziewięćset siedemdziesiątego trzeciego roku, miałam czternaście lat..."

    alcia1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)
    melancholytower[at]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się zgłaszam :) A ulubiona książka hhhhh..... pomyslę :) Przeczytałam ich już tyle....

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się! Banner już się pyszni na blogu. A co do ulubionej książki, to będzie ciężko - jest masa książek, które utkwiły mi w pamięci i wywołały olbrzymie emocje. Ale chyba ta najbardziej ukochaną jest "Harry Potter i Zakon Feniksa" - wracam do niej za każdym razem, kiedy jest mi źle, jestem zmęczona i nie mam siły rozpoczynać nowej literackiej przygody. O tym, że jest to ulubiona książka świadczy najlepiej fakt, że się rozleciała na kilka autonomicznych kawałków, a jednocześnie nie mam serca wymienić jej na inny egzemplarz - bo ten zniszczony jest mój najmojszy. Przeczytałam ją już chyba ze 30 razy i za każdym razem odkrywam jeszcze jakiś szczegół, który wcześniej przegapiłam - a tu odniesienie do jakiejś legendy, a tu postać z obcej mitologii, a tu szczegół który pojawił się już w I tomie. Po prostu kocham i już.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię książki Psychologiczne i Fantasy.
    Z miła chęcią wezmę udział w twoim candy. Zajrzyj do mnie a może prócz literatury znajdziesz nowe hobby jedno nie wyklucza drugiego.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    Mam masę ulubionych ksiażek pierwszą była.
    Paula coelho "Piątak Góra" opowieść o proroku Eliaszu w książce przedstawiona bez mistycyzmu bohater jest przedstawiony jako zwykły człowiek miotany przez siły silniejsze od niego. Jakby był zabawką w rękach boga niby ma wybór a w gruncie rzeczy nie ma żadnego stara się żyć własnym życiem i przez pracę odbudować własne życie - tak dochodzi do świętości przed którą uciekał. Moja ulubiona ksiażka - choć nie jestem religijna. Pózniejsze szczególnie ostatnie ksiażki tego autora są wypchane afirmacjami i całkowiecie zniechęciły mnie do jego nowych powieści ale te stare subtelne polecam.
    Tak poza konkursem podoba mi się też Trudi Canavan z Trylogią Czarnego Maga szczególnie sequel do niej "Uczennica Maga" dziewczyna odkrywa w sobie talent magiczny i pomimo nauki gildy chce wykorzystać swój dar w leczeniu jej ojciec był znachorem. Dzięki jej uporowi na tle wojny narodów powstaje nowa gałąź wykorzystania magi - uzdrawianie. Super książka. Sorry za wypracowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zaobserwowałam bloga i zgłaszam się. ;)

    shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się :)

    http://nastolatkaczyta.blogspot.com/
    Bloga obserwuję, a banner jest w pasku bocznym. :)

    A co do ulubionej książki to mam ich sporo, jednak pierwszą myślą była "Ja, diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk. Dawka dobrego humoru jak i świetna fabuła oraz bohaterowie, a także dobry styl bardzo mi się spodobał. Już nie mogę się doczekać, aż dostanę w swoje ręce kontynuacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :)
    http://ksiazki-moim-zyciem.blogspot.com/
    Obserwuję, oczywiście ;)

    A moja ulubiona książka to "To ja Lucy. Tajne Studio Mody i Urody" napisana przez Kelly McKain. Bardzo lubię książki pisane w formie pamiętnika, a ta do takich właśnie należy. Poza tym interesuję się również modą. A dodając do tego wszystkiego dawkę świetnego humoru, którą w tej książce zaserwowano, "Tajne Studio Mody i Urody" zajmuje pierwsze miejsce w moim rankingu ulubionych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się :)
    http://recenzje-panny-nikt.blogspot.com/
    E-mail: realy@onet.pl

    Moją ulubioną książką są ,,Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins. Uwielbiam książki antyutopijne, pokazujące mroczne wizje przyszłości, a ,,Igrzyska..." są jedną z nich. Poza tym pokochałam główną bohaterkę.

    Już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  63. obserwuję i zgłaszam się
    http://zachciewajki.blogspot.com/
    Ulubiona książka? Ostatnimi czasy to "Władca Barcelony" Chufo LLorens. Czemu? Wielkie tomisko opisujące barwnie XI Hiszpanie, pełne przygód z wciągającą akcją. Historia i przygoda czyli wspaniałą uczta dla oczu i wyobraźni

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się z przyjemnością i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się i jestem obserwatorem :)
    Mój blog: papierowyazyl.blogspot.com
    E-mail: paulinazmuda@o2.pl

    Nie będę oryginalna, ale moją ulubioną książką jest powieść "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". Dlaczego? Przez wiele lat go nie znałam, a kiedy w końcu przeczytałam tę niezwykłą książkę, zakochałam się od razu. Genialne, nieskomplikowane dialogi, ciekawa fabuła, świetni i bardzo ciepli bohaterowie. Teraz czytam piątą część i podoba mi się tak samo jak pierwsza, druga i następne. Ktoś może powiedzieć, że Harry Potter jest przereklamowany, ale ja się z tym absolutnie nie zgadzam, ponieważ HP to dla mnie numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się chętnie;)
    Bloga obserwuję, baner znajdzie się u mnie na blogu w zakładce konkursy:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy:)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. zapisuje się,
    dołączam do obserwatorów,
    co do ulubionej książki:
    jest to książka ratowałam od zagłady Ireny Gut Opdyke

    Wg mnie książka jest przepiękna, o ile można takim epitetem określić książkę opisującą okrucieństwa II wojny światowej. Irena nie myślała o tym, że może coś stracić, nie myślała o swoim życiu, wiedziała, że musi postępować zgodnie z własnym sumieniem. Jej celem było uratowanie garstki niewinnych ludzi.
    Na kartach powieści dostrzegamy śmiech i łzy, odwagę, poświęcenie, ale także strach i obojętność.
    Książka wzbogacona jest wieloma zdjęciami samej autorki, jej przyjaciół, rodziny, ale także oprawców.
    Od lat interesuje się II wojną światową, a przede wszystkim stosunkami międzyludzkimi w tym okresie, przeczytałam już wiele książek o tej tematyce i za każdym razem zastanawiam się ile osób dzisiaj zdecydowało by się na uratowanie obcych ludzi, narażając przy tym siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. zapraszam chętnych do mnie na candy, bannerek do Waszej rozdawajki na blogu www.eetoilee.blogspot.com

      Usuń
  69. Na candy chętnie się zapisuję :).

    Obserwuję jako: raeszka,
    Informacja na pasku bocznym: http://raeszka.blogspot.com/

    Jedną z moich ulubionych książek jest "Klejnot Medyny" Sherry Jones.

    Tutaj jest moja recenzja z achami i ochami :)
    http://raeszka.blogspot.com/2012/01/biblioteczka.html

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszma się
    Beata beata-szy.blogspot.com
    dołączam do obserwatorów - bsz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłąszam się
    mikakitaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się, podgladam jako alatri :)
    banerek na alatri.blox.pl
    Ulubiona książka - Stefan Darda "Dom na wyrębach" i seria "Czarny wygon". Polecam wszystkim, którzy lubią powieści grozy. Stefan Darda potrafi stworzyć niepowtarzalne klimaty w swych powieściach, których akcję umieścił w okolicach w których mieszkam :)Niesamowite wydarzenia, barwne postaci i zagadka, to jest to co lubię i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj!
    1.Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu nr.1
    2.Z przyjemnością będę obserwować Twojego bloga ;)
    3.Z przyjemnością podzielę się z Tobą moją opinią co do ulubionej książki,a właściwie wszystkich książek autorstwa Harlana Cobena,bo nie sposób wybrac jednej najlepszej.A lubię w nich to ,że sa wciągające od pierwszego rozdziału,niejednokrotnie zaskakujące zakończenie,nie sposób oderwać się od nich.Ja nie przepadałam z kryminałami,ale jak przeczytałam pierwszą książkę Cobena,poszły następne z biblioteki w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale się ucieszyłam wchodząc na ten blog.
    Obserwuję i zapisuję się .Czyli 2 pierwsze mam za sobą.
    Moją najukochańszą książką, którą wiele razy czytałam jest książka "A lasy wiecznie śpiewają" Trygve Gulbranssena i oczywiście druga jej część - mam obydwie w jednej książce.Do tej pory nic nie przebiło tej sagi o prawdziwych mężczyznach , trudnej miłości i surowych warunkach życia w Norwegii na przełomie XVIII i XIX wieku. Po prostu się zakochałam i już i to mi nie przejdzie ,i jeszcze raz ja przeczytam.Polecam ja serdecznie.
    Czyli trzeci warunek też spełniłam/Pozdrawiam ciepło.Właścicielka http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się do zabawy :) dołączam do obserwatorów :) a moją ulubioną książką, hmm...uwielbiam całą Sagę o Ludziach Lody Margit Sandemo (oraz kolejne z trylogii- Saga o Czarnoksiężniku, Saga o Królestwie Światła) oraz Sagę Zmierzch Stephenie Meyer. Co tu dużo opowiadac, czarownice i wampiry to mój konik :)
    zapraszam do siebie na bloga
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdążyłam :)Do obserwatorów dołączyłam :)
    Z ulubioną książką jest problem, bo .. jest ich wiele i w bardzo różnych, niewiele mających ze sobą wspólnego gatunkach. Ale na bezludną wyspę pewnie zabrałabym Sagę o Ludziach Lodu, bo pomijając, że objętościowo byłoby sporo do czytania, to zafascynował mnie klimat i nastrój, pomieszanie świata realnego z fantasy, tradycji i rzeczywistości z mitami i wierzeniami.
    www.magorzaciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się http://tinysweetnees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się :D
    Jeśli chodzi o ulubione książki to jest z tym problem, bo jest ich całkiem sporo. Aczkolwiek ostatnio prześladuje mnie jedna z nich "Niebo jest wszędzie" Jandy Nelson. Opowiada historię 17 Lennie, której zmarła siostra.
    Książka jest pełna emocji, opowiada o trudnych sprawach jednocześnie kładąc plaster na serce.
    Dla mnie była swoistym balsamem dla duszy, chwilą która porwała mnie i wtłoczyła w życie bohaterki. Miałam wrażenie, że to ja a nie ona występuje w powieści, tak bardzo się z nią utożsamiłam, pomimo że nie przeżyłam takiej tragedii. Dodatkowo zapunktowała u mnie niebieska czcionka :) oraz fotografie nieba i wszelkiego rodzaju zapiski na końcu rozdziału.
    Trochę nieskładnie ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też chce się zgłosić :) http://parechwilwytchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam chęć uczestnictwa
    www.adria-manuart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger