poniedziałek, lutego 06, 2012

Jolanta Kwaśniewska - "Lekcja stylu"


Tytuł: "Lekcja stylu"
Autor: Jolanta Kwaśniewska
Wydawnictwo: Pascal
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 232
Ocena: 2/6


Program "Lekcja stylu" Jolanty Kwaśniewskiej, emitowany w TVN Style przyniósł autorce dość dużą popularność. Wiele kobiet brało sobie rady byłej Pani Prezydentowej do serca. Czy słusznie?
Pozycja ta jest adresowana do wszystkich kobiet które poszukują swojego stylu, chcą ten styl zmienić lub też nieco go zmodyfikować. W książce znajdziemy też rady dotyczące stosowanego zachowania się w codziennych sytuacjach czy przeczytamy kilka sugestii dotyczących dobrych manier.

Promocja książki Pani Kwaśniewskiej miała miejsce w restauracji Magdy Gessler, na której pojawiło się wiele ciekawych gwiazd, min: Paulina Młynarska, Irena Santor czy Ryszard Kalisz. Podczas premiery była Prezydentowa była bardzo chwalona. Te pochwały i uznanie autorka wzięła sobie do serca bo zaraz potem powstały kolejne części tej książki. Co więcej - Jej książki znalazły się wśród bestsellerów.

Sięgnęłam po tę książkę w bibliotece, albowiem byłam przekonana że wiele straciłam nie widząc nawet jednego odcinka "lekcji stylu" Pani Kwaśniewskiej. Ochoczo wzięłam się za czytanie książki. Styl autorki jest na prawdę imponujący - prosty a zarazem dostojny, trafiający do każdego potencjalnego czytelnika. Sama książka jest bardzo przejrzysta, łatwo się w niej odnaleźć. Znajdziemy tutaj też wiele na prawdę ciekawych i dobrych zdjęć. Jednak sama treść książki nie przemówiła do mnie. Prawdę mówiąc nie dowiedziałam się z tej lektury niczego nowego, a takie sprawy jak: wyłącznie telefonu podczas spotkania, zakaz mówienia z pełnymi ustami w restauracji czy fakt iż podczas opalania mam się smarować olejkiem są dla mnie rzeczami naturalnymi. Biorąc tę pozycję do ręki miałam głęboką nadzieję że dowiem się czegoś nowego i pasjonującego co jest nieznane i nieobecne w życiu codziennym. Niestety, tego w tej książce nie znalazłam. Stad taka ocena a nie inna.

Książkę mogę polecić kobietom, które nie wiedzą jak się ubrać, w jaki sposób spakować walizkę na wczasy, jak się zachować w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, czy w czasie wesela. Jednak te podpunkty się mi znane, dlatego książka nie nauczyła mnie niczego nowego. Pani Kwaśniewska wydała dwie kontynuacje książki - "Lekcja stylu dla par" i "Lekcja stylu dla mężczyzn", jednak ja już na te pozycje się nie skuszę.

Karolina

1 komentarz:

  1. Nie czytałam ale czytanie o czymś co się wie, albo raczej powinno się wiedzieć z własnego życia, z wychowania to takie trochę śmieszne mi się wydaje:P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger