piątek, września 05, 2014

Wyprzedaż domowej biblioteczki

Wygospodarowałam w tym tygodniu trochę czasu na porządki w mojej biblioteczce. Znalazłam tam kilka książek, które mogłyby trafić w ręce nowych właścicieli. Wszystkie książki są w bardzo dobrym stanie, czytane tylko jeden raz, albo wcale (nietrafione prezenty). W związku z tym zapraszam do zapoznania się z dostępnymi pozycjami i do zakupu. Postanowiłam, iż o cenie będziecie decydować Wy sami - dajecie swoją propozycję a ja się do niej ustosunkuję. Jeżeli chodzi o cenę wysyłki, to również sami decydujecie, czy książka ma być Wam przesłana listem bądź paczką. Tutaj ceny są sztywne:

List ekonomiczny (na własną odpowiedzialność) – 6,00zł
List  priorytetowy (na własną odpowiedzialność) – 8,00zł
List polecony ekonomiczny – 9,00zł
List polecony priorytetowy – 11,00zł
Paczka ekonomiczna – 9,50zł
Paczka priorytetowa – 12,00zł



1. "Niebo jest wszędzie" - Jandy Nelson
2. "Moje pory roku" - Laura Izabela Jurga
3. "Miłosierdzie Boże" - O. Livio Fanzaga Saverio Gaeta
4. "Niebieski kwiat wiary" - Vincenzo Noja
5. "5 języków miłości" - Gary Chapman
6. "Zazdrośnik" - Andrzej Klawitter
7. "Z krwi i kości" - Kathy Reichs
8. "Kobieta bez twarzy" - Anna Fryczkowska


9. "Rozmowa kwalifikacyjna" - Angelika Śniegocka
10. "Kreatywna praca dyplomowa" - Joanna Wrycza - Bekier
11. "Rozmowa kwalifikacyjna" - Marcin Wiśniowski
12. "Dom nad rozlewiskiem" - Małgorzata Kalicińska
13. "Powroty nad rozlewiskiem" - Małgorzata Kalicińska

Zapraszam również do kontaktu mailowego:
okrety.mysli@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger