sobota, grudnia 31, 2016

Podsumowanie 2016r.


Rok 2016 był dla mnie szczególny za sprawą mojego synka, który urodził się w najbardziej wyjątkowym dniu tego roku. Nie da się ukryć, iż wywrócił moje życie do góry nogami. Zmieniłam priorytety i plany, bo to właśnie syn stał się najważniejszym elementem mojego życia. Mam to szczęście mieć dziecko spokojne i mało wymagające, dzięki czemu znajduję czas na lekturę czy dobry film. 


W tym roku udało mi się przeczytać 22 książki. Nie wliczam w to lektur przeczytanych z moim małym czytelnikiem. Dla mola książkowego nie jest to imponująca liczba, ale już dawno zrezygnowałam z podbijania statystyk na rzecz jakości.

Najlepsza książka: Remigiusz Mróz - "Ekspozycja"
Najgorsza książka: Pregner Ludwika - "Andrzej Duda. Prezydent z nadziei"
Największe rozczarowanie: Chris Tvedt - "Łowca szczurów"
Największe zaskoczenie: Natasza Socha - "Hormonia" 


Seansów kinowych udało mi się zobaczyć trochę więcej, aniżeli książek. Głównie dzięki mojemu mężowi - wspólnie lubimy spędzać czas przy dobrym kinie, a następnie przez pół nocy debatować o poznanej historii. W tym roku zobaczyłam 38 filmów


Najlepszy film: "Prawo zemsty"
Najgorszy film: "Romans na dwie noce"
Największe zaskoczenie: "Sully"
Największe rozczarowanie: "Syn Szawła"



Jak wyglądają moje plany na 2017 rok? Odpowiedzi na to pytanie szukajcie w kolejnym poście. Będzie nie tylko o książkach i filmach, ale również o planach związanych z raczkującą na tym blogu nową kategorią.

3 komentarze:

  1. Najważniejsze abyś była zadowolona :) Życzę Ci kochana zaczytanego 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo sama poświęcę się dla synka, który intensywnie pcha się na świat :)
    Życzę Ci aktywnego w kwestii czytania 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo mało oglądam filmów, bo więcej czytam, ale chciałabym w Nowym Roku to zmienić, dlatego postaram się w styczniu obejrzeć "Prawo zemsty" tym bardziej, że zachwalasz tę produkcję.
    Wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger