czwartek, października 05, 2017

Wybrałam książki na jesień


Jesień już na dobre rozgościła się w naszych domach. Mam nadzieję, że synek pozwoli mi spędzić kilka chwil razem z powieściami, które wybrałam na deszczowe i ponure wieczory. Poniżej przedstawiam Wam książki, które wybrałam. Jeżeli mieliście styczność z któraś z nich to proszę o opinię.


1. "Kwiaty na poddaszu" - Virginia Cleo Andrews - kilka lat temu książka przeżyła prawdziwy boom. W końcu postanowiłam sama przekonać się, czym zasłynęła ta powieść. Niedługo pojawi się recenzja tej lektury bo jestem już na ukończeniu.
2. "Opiekunka do dzieci" - Elisabeth Herrmann - już od dawna miałam ochotę na poznanie twórczości tej autorki. W końcu będę miała okazję.
3. "Prokurator" - Paulina Świst - dwa tygodnie temu opublikowałam moją opinię o tej powieści. Możecie ją znaleźć TUTAJ.
4. "Sowa" - Samuel Bjork - w blogosferze krążą różne opinie o tej książce. Będę mogła ją osobiście zweryfikować.
5. "Na zachód od wolności" - Thomas Engstrom - skusiłam się na tę lekturę z uwagi na fakt, iż autor jest Szwedem, a o skandynawskich pisarzach mam bardzo dobrą opinię.
6. "Zagubiony szlak" - Beata Zdziarska - wygrana w konkursie na jednym z blogów. Pomimo tego, iż książka dotarła do mnie już dość dawno, postanowiłam zostawić ją sobie na jesienny wieczór.

3 komentarze:

  1. Czytałam tylko "Kwiaty na poddaszu". Na razie mam za sobą tylko dwa tomy (styl autorki nie jest zbyt lekki, więc dość ciężko czyta się jej powieści) - pierwszy najlepszy, podobno im dalej, tym gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie przeczytam też "Opiekunkę do dzieci", na razie mam za sobą "wioskę morderców" tej Autorki i bardzo mi się podobała. A dawno dawno temu czytałam "Kwiaty na poddaszu" i niestety książka mnie przeraziła. Zresztą wtedy jak ją czytałam pojawiały się takie wiadomości w telewizji, więc tym bardziej moja wyobraźnia szalała... Wiem też, że ponoć jest ekranizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty na poddaszu mnie kuszą.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger