środa, kwietnia 25, 2018

Magdalena Kozieł-Nowak - "Rok na wsi"


Rok na wsi to propozycja książkowa, która trafiła do nas 4 miesiące temu i bardzo często nam towarzyszy.  Moje dziecko uwielbia każdą książeczkę obrazkową. W końcu to sama zaszczepiłam w nim miłość do tego typu literatury. Czy Rok na wsi podbił nasze serca podobnie jak inne książeczki obrazkowe które mamy w naszej kolekcji?


Rok na wsi to wyjątkowe wydanie, które opowiada o życiu na wsi na przełomie dwunastu miesięcy. Ileż się tutaj dzieje! Każdy mieszkaniec ma swoje zajęcie, które ulega zmianie w poszczególnych miesiącach. Zwierzęta również inaczej się zachowują zimą, a inaczej latem. Ale co najważniejsze dla mojego synka - w książeczce występuje traktor i to on gra pierwsze skrzypce! Największą radość mojemu synkowi sprawia obserwacja poczynań traktora - dlaczego stoi w stodole, kiedy i w jakim celu wyjeżdża na pole, jaka jest jego rola, kto prowadzi traktor itp. Życie na wsi nie jest nam obce - w końcu żyjemy w takim miejscu. Jednak możliwość zobrazowania wiejskiego życia dało wiele radości mojemu małemu czytelnikowi.


Mój synek dzięki tej książce wiele się nauczył. Przede wszystkim wzbogacił zasób słownictwa związanego z życiem na wsi, zwierzętami, roślinami, pojazdami i zawodami. Dodatkowo rozwinął koncentrację i spostrzegawczość. Jestem przekonana, iż z biegiem czasu do naszej biblioteczki trafią pozostałe egzemplarze tej serii.



4 komentarze:

  1. To, że wzbogaca słownictwo jest niewątpliwą zaletą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy z Jasiem tę serię, a "Rok na wsi" w szczególności. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham książki dla dzieci, zwłaszcza te z pięknymi ilustracjami :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci uwielbiają tego typu ksiązki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okrety Myśli , Blogger