Autor: Arkadiusz Podlaski
Tytuł: "Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media"
Wydawnictwo: Helion
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 176
Liczba stron: 176
Ocena: 5/6
Dzisiaj słów kilka o
książce Arkadiusza Podlaskiego, która w całości poświęcona jest tematyce
Social Media. Autor specjalizuje się w marketingu internetowym, a jego
wiedza w tym obszarze jest bogata co widać nie tylko w książce, ale
również na blogu. Jest to jedna z pierwszych publikacji o tym zakresie
tematycznym jaką miałam okazję studiować.
Książka obejmuje szeroki zakres informacji dotyczących Social Media. Mogę śmiało powiedzieć, ze jest to pewnego rodzaju elementarz dla osób, które chcą poznać podstawy tego tematu, oraz jak sprawnie i skutecznie poruszać się w serwisach społecznościowych. Na samym początku czytelnik otrzyma garść informacji o marketingu społecznościowym oraz social media optymalization aby zaraz po tym sprawnie poznać kilka najważniejszych portali społecznościowych. Kolejno poznamy tajniki efektywnych działań na wcześniej wymienionych portalach. Autor daje ciekawe rady jak działać w sieciach społecznościowych oraz jak budować wizerunek własnej osoby czy też marki. Z zainteresowaniem przeczytałam o tym jak firmy skutecznie działają i zarabiają na portalach społecznościowych.
Książka bardzo przypadła mi do gustu - jest napisana zwięzłym, zrozumiałym dla każdego czytelnika językiem. Zawiera wiele przykładów, ikon, które pozwalają w sposób graficzny spojrzeć na treść. Po lekturze tek publikacji, każdy czytelnik powinien być chociaż w stopniu podstawowym poruszać się w internecie w obszarze social media.
Książka obejmuje szeroki zakres informacji dotyczących Social Media. Mogę śmiało powiedzieć, ze jest to pewnego rodzaju elementarz dla osób, które chcą poznać podstawy tego tematu, oraz jak sprawnie i skutecznie poruszać się w serwisach społecznościowych. Na samym początku czytelnik otrzyma garść informacji o marketingu społecznościowym oraz social media optymalization aby zaraz po tym sprawnie poznać kilka najważniejszych portali społecznościowych. Kolejno poznamy tajniki efektywnych działań na wcześniej wymienionych portalach. Autor daje ciekawe rady jak działać w sieciach społecznościowych oraz jak budować wizerunek własnej osoby czy też marki. Z zainteresowaniem przeczytałam o tym jak firmy skutecznie działają i zarabiają na portalach społecznościowych.
Książka bardzo przypadła mi do gustu - jest napisana zwięzłym, zrozumiałym dla każdego czytelnika językiem. Zawiera wiele przykładów, ikon, które pozwalają w sposób graficzny spojrzeć na treść. Po lekturze tek publikacji, każdy czytelnik powinien być chociaż w stopniu podstawowym poruszać się w internecie w obszarze social media.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz